Saturday, March 21, 2009

Broadband, broadband, broadband....

Aslmualaikum smua... dah berapa hari aku xdpt update blog aku ni d sbb kan kebengongan broadband aku.haha...

Harap2 kali ni aku dpt mempublishkan entry ini dgn jayanya..muahaha

aktiviti aku as usual la...lepas subuh aku xtido, kemas rumah, ngadap internet, mkn n tido.hehe

dah aku katakan sblm ni, rutin hidup seorg penganggur mcm ni la.ngehngehngeh....

apa pun...ni ja la dulu yg dpt aku update.takot broadband ni buat hal ni.huhu

Salam...

7 comments:

Wana said...

kamu pkai bb apa..?? celcom or maxis ekk coz i pakai celcom pun cam vangang gak.. haih..

Annurkasih said...

i pakai celcom broadband.huh...
btul2 la...haihh..ntah knapa la tu..huhu

C O N C O N said...

huhu ya ka sayang...sabar ja kalo gtu..mau kena hentak lu kali tu device...^_^

pink_butterfly said...

hehe..

dpt pn publish dgn jayanya...

tahniah!

tbuktila bhawa usaha tangga kjayaan....

=p

huhh, sungguh bhikmah komen ku ini...

Annurkasih said...

hahaha..saja ja tu menyindir si pemberi komen.ngehngehngeh

Anonymous said...

Huhu.. Samalah ngan akuh..
Leh sakit jiwa kadang2 sampai post kita nak publish tu leh hilang, kan?
Betul tak? Kadang2 YM pun celcom bb tak support sangat. HaiHHH.. Hihi..

Annurkasih said...

mully-ha'ah.ntah napa tuh...heheh